Sorgligt...

Igår kom Nicho hem efter ha vatt o spelat lite fotboll me killarna. Så säger han till mig att en tjejkompis pappa hade dött. Snacka om att ja blev chockad, man kan inte tro de fy alltså. Man blir ledsen att han där uppe inte har andra saker o göra....
Jag o min familj vill säga att VI BEKLAGAR SORGEN......R.I.P

Från de ena till de andra....

Igår när Nicho skulle bada så fyllde han karet me vatten o senare när han skulle stänga kranen börjar han skrika (hehehe) vattnet e smutsigt fy fan ja tänker inte bada i de. Ja gick o kollade på situationen o blev chockad karet va fullt me grå/svart vatten.



O så här såg de ut efteråt...............



Alltså hur kunnde de bli så här?? Oliver duschade bara 10-15 min innan Nicho o då va att som vanligt!
Ringde på mina kära grannar M o S så de fick kolla de blev oxå chockade, de fylde sitt kar me men icke sa nicke de va så fint o rent.

Skummt de e de ända ja kan säga just nu.....

Ha en bra dag hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Jonnie

men oj vilket vatten, ring hfab och visa de bilderna :)?

2011-08-18 @ 08:02:21
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0