Ny dag...

Då va vi här igen, denna fina dag:-D.
Vi har varit o handlat, lagat mat ätit mamma på lunch.
Vi har druckit latté Macchiato o så har vi ätit glass.
Ja har till o me hunnit me o göra en kladdkaka som ja ska ta me till syrran o company:-P
Nu ska vi klä på oss o ut o cykla ett par varv runt området o runt andersberg.
De e så fint ute idag, SOLEN SKINER .....

Ha de så höres vi snart igen (hoppas ja).

Glad Påsk!!

Jaha då va de påsk igen:-). Tiden går så fort, snart e de sommar o då e de semester.
Längtar tills semestern kommer, känner att de e dax.

Solen skiner där ute men de e svin kallt:S.

Nä nu har ja inget mer o skriva, få se hur de blir senare. Ha en fortsatt trevlig dag

Nu dag..

Solen skiner o de e jätte skönt. Fixar nu maten o sedan så ska ja ut på våran fina inglasade balkong, me en kopp latte macchiato.

Senare en tripp till jysk o kolla på rullgardiner och eller persienner behövs till balkongen. Samt kika på nya möbler för den oxå:-).

Ha de så bra HEJ DÅ

............

Då va vi här igen:-D, jag e impad på mig sj. Ja e här o skriver, de har inte hänt på länge:-).

Idag så var ja i Nicho (sonen)på stan. Vi fixade me banken o nu så e gjort. Sedan så var vi o letade efter en vår jacka o de e inte så lätt me en tonåring:-). Men till slut så hittade han en, de blev en ljusblå jacka.

Strax så ska ja o Pepsi till mina fd grannar o fika samt så ska vi snacka lite skit om allt o alla.
Ibland så behöver man göra de me.

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi kanske snart igen

Nu så.

Ja ha då va ja här igen:-).
Denna dag går till historien (kan man säga).

Hur kan man blockera vissa saker?? De kan vara något man har sagt eller gjort.
Alltså detta kan inte vara normalt.......eller??

När man (jag) tänker efter så var de mkt som ingen sa. Allt läggs på en men.....så var inte historien (verkligheten). Men som vanligt var de bättre att man (jag) fick de hela. De e ju normalt de e va mitt liv
går ut på. Eller?? De e mkt lättare att lägga allt på en än o ta halva skulden för de. För varför ska människorna titta snett på de andra, när de kan titta sett på MIG. Så har de alltid varit o så kommer de o fortsätta vara.
O dum som man (jag) e så tar man (jag) de. Förhoppnigs vis så kanske de blir bättre....men de tror jag inte på.

Bättre mår man (jag).........men ändå inte

Skit samma ja e inte där för o SKAFFA VÄNNER ELLER för o UMGÅS.

De e som en väldigt vis kvinna sa till mig...När du kommer till jobbet så tar du av dig den privata masken för o ta på dig den proffsiga masken. De samma gäller när man ska hem. O man ska inte umgås me sina kollegor privat.
En mkt vis kvinna o ja saknar henne JÄTTE MYCKET

Nu så e de dax för o gå sista kisse rundan me Pepsi.
Natti o hoppas på att morgon dagen blir bättre

2 April

Denna dag....
Vaknade utav att hemtel ringde. De e mamma på andra sidan, hon säger till mig att ja ska kolla ut o de gör ja.
Ja blev inte glad utav att se de som ja såg:-S, de snöade så glad blev man inte.
Men vädret idag e jätte konstigt tycker ja. Ena minuten grått andra så skiner solen o sedan så snöar de, vad blir här näst STORM kanske:-(.

Om ca 2 tim så ska man till jobbet på något möte igen. De e inte så roligt o gå på möten när man e ledig, barnen säger bara inte nu igen. De vill att vi ska vara tillsammans när vi alla e lediga. Ja brukar aldrig vara ledig när de har lov förutom sommarlov o jul/nyår.

O nu så börjar Pepsi oxå o bli orolig, kanske dax för henne me o gå ut på sin lilla promenix. Men barnen låssas o inte höra mig när ja säger till dom att nu e de dax.

Nu måste ja hoppa in i duschen...ha de så bra så hörs vi kanske snart igen 

Ha en bra fortsatt trevlig dag 

RSS 2.0