Denna dag alltså!!

Idag fixade Mr Jonnié Jonsson denna blogg till mig (tack så mkt för hjälpen).

Allt va lungt tills min kära syster kom :-D me sitt lilla yrväder (en liten kille på snart 2 år).
Har glömt att sådana små kan va hehe lite jobbiga. Mina e ju liksom 13,5-9,5 så de va ett tag sedan de va så små o jobbiga hehehe.

Men nu e de lungt i detta hus:-D, vi fixade de vi skulle o dax e de på fredag för dom.

Jag o barnen är även babbysitters för våra grannars skönhet hunden Kita världens bästa schäfer, snällare hund får man leta efter.

Nu så e de dax o gå ut me skönheten en lite kisse runda o sedan en snabb dusch o efter de så dyker vi ner i den goa sängen som står o skriker på en "kom ja väntar de e så skönt i sängen" ;-P!

Hoppas morgondagen blir bättre o lugnare NATTI på er allihop där ute!!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du har börjat blogga!!

2011-08-09 @ 08:46:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Jonnie

haha vilken hård dag du verkar ha haft

2011-08-09 @ 13:53:45
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0